יום שבת, 4 בספטמבר 2010

פוסט ראשון

עד כה, חברים יקרים,היו לנו חמש ארוחות מעולות, מתוכן ארבע ארוחות מתוך ספר. הקונספט, שאני לא זוכר מי הגה אותו, שלימור פורת הגתה אותו ולכן היא גאון, היה כזה: כולנו, חמישה זוגות, נפגשים פעם בחודש לארוחה משותפת מתוך ספר בישול נבחר, כשכל זוג מבשל כמה מנות ממנו. אני יודע שכולנו כבר יודעים את זה, אבל קחו בחשבון שאת הבלוג הזה יקראו עשרות מיליוני דוברי עברית בכל העולם, ומאוחר יותר גם נמכור את הזכויות לטלוויזיה, ספרים בשפות שונות, ואפליקציית אנדרואיד (אורית לא מרשה אחרת) שתתייצב במקום ראשון במארקט, ולא תרד משם. אולי היינו צריכים לקרוא לזה - הפוּד אקזיט. עוד נצליח למכור את הבלוג, וברווחים לממן חצי קילו קלמרי טרי בחנות בכובשים.
מכל מקום, עד כה, אלה היו ארבע הארוחות שבושלו מספר:
- אורנה ואלה (התקיימה אצל חגית וגיורא)
- חיים כהן (אצל לימור וריקרדו)
- איש גבוה מבשל של דורעם גונט (אורית ואורן)
- והספר התאילנדי סאנוק של עדי עליה (אמש, אצל בצלאל וצורית).

כיוון שאני בעל השילוב הנדיר של חרוץ מאוד ועצלן גדול,  ניראה לי שנתחיל בשילוב האלבומים המדהימים מפיקסה. מקסימום סיפוק במינימום מאמץ.

וגם - שימו לב שלכולנו יש הרשאה לכתוב בבלוג.

בפוסט הבא - ניסיון לשלב גלרייה או סליידשואו של פיקסה. ניראה מה ייצא.

גיורא

8 תגובות:

  1. הקרדיט על גיבוש והצגת הקונספט שייך לאורית, נכון?

    השבמחק
  2. לא לשכוח שב 19.3 אצל פורת, בארוחה מצוינת בפני עצמה, ייסדנו את הקונספט של הארוחות שאחרי.


    נ.ב.
    מי שכח אצלינו מכסה של סיר?

    השבמחק
  3. בצלאל, כך חולפת תהילת עולם. בפעם הבאה שאהגה רעיון, אדאג להחתים עליו את כל הנוכחים ונוטריון ליתר ביטחון (במקרה יש לי אחד כזה בבית).

    השבמחק
  4. אכן את הרעיון הגתה לימור. אני רק יזמתי את הארגון. כמו בכל דבר טוב בחיים זה השילוב ועבודת הצוות

    השבמחק
  5. אוקיי. מייד מתקן את הפוסט ונותן את הקרדיט ללימורקה.

    השבמחק
  6. אם אתה כבר מתקן, נא הסר את האות הא הכפולה במילה ההשילוב.
    (כבר ציינתי שאני מגיהה קרציה במיוחד?)

    השבמחק
  7. צורית: תוקן. אלוהים הוא בפרטים הקטנים, לא?

    השבמחק
  8. לפעמים אלוהים הוא סתם נודניק, לא?

    השבמחק