יום שני, 27 בספטמבר 2010

מתכוננים לבצק אלים!

אוקיי. הפור נפל, לפני כשבוע, על הבלוג המצויין "בצק אלים", של מאיה מרום. כיוון שמה שבא מייד לאחר שהפור נופל היא התכתבות רבת מרץ על המנות, החלטנו לשתף את קוראי הבלוג, שזה בעיקר אנחנו, בהתכתבות עצמה.
אם ישאלו מי הדליף, אני מוגן על ידי עקרון חיסיון המקור.
עכשיו יום שני, ביום שישי הארוחה עצמה, ולכן התפריט פלוס מינוס סגור.
וזוהי ההתכתבות:


From: לימור פורת, ספטמבר 21, 2010:

כיסוני בשר פטנט ממרץ 2007
וסלט בטטה מדצמבר 2009
לימור

ואם למישהו מתחשק להכין ממחלקת המתוקים את הקנאלה מדצמבר 2009, נורא בא לי, אבל מתוק זה לא המחלקה שלי.

נ.ב.
לתשומת לב, אין בכל האתר מה להטביל בשמן  עמוק.

לימור


From: Orit Zuckerman 
Sent: Tuesday, September 21, 2010 4:33 PM
 
מעולה!
אני במתוקים אז אולי אני אעשה את זה. ועוד משו כמובן


 2010/9/21  From: Zurit Oron
אני חושב על:

עוף ביין ורימונים (5 בינואר 2009)
סלט עדשים, גבינת עיזים ונענע (11 בספטמבר 2008)

ב. בצלאל



From: limor shasha
Sent: Sunday, September 26, 2010 1:51 PM


אני חושבת שבשל קירבתי הפתאומית לטפיוקה, ובשל שיא עונת הרימונים, אכין את מרק הרימונים והטפיוקה - 26 מרץ 2010 (קינוח)   י
וגם
עוף ברוטב לימון (האתר מבטיח שזה יותר מוצלח מההוא של גירף)  02 אפריל 2007
וכמובן (ירושה מעירקאורז לבן כדי להספיג את רוטב הלימון
חג שמח

אגב, מישהו הולך לביאנאלה של צורית ?  :-)
לימון



2010/9/26 Zurit Oron 

הביאנלה הקודמת היתה שלי, זו כבר לא. אבל זה נחמד מצידך, חסכת לי המון עבודה.
אני חושבת שאני רעבה, איך אחזיק מעמד עד ששי?


2010/9/26 Hagit farber 

טוב, אז כדי לעזור לצורית להחזיק מעמד עד יום שישי - הנה הסיכום:
יש לנו כיסוני בשר, עוף ביין ורימונים ועוף ברוטב לימון (נראה לי מספיק בתור עיקריות)
יש לנו סלט בטטה, סלט עדשים עם גבינת עיזים ואורז
ושני קינוחים - מרק טפיוקה ורימונים ואולי קנאלה (אם אורית החליטה לעשות)

אז חשבתי להוסיף - מרק פטריות עשיר (ינואר 08) שממש מתאים לחורף אבל אז מה
ואחת מהפסטות - או עגבניות טריות, או קרבונרה
(פסטה זה טוב גם לילדים)
אורית ואורן - חסר רק מה שאתם מכינים
ויש לנו ארוחת גורמה נוספת יוצאת לדרך
להתראות בשישי

From: Orit Zuckerman

שאני לא אכין את הקנאלה? עם כל כך הרבה שלבים? בהחלט!
בנוסף אנחנו מכינים תפוחי אדמה אפויים בתנור. או אם אתם מעדיפים אני בהחלט אשמח להרביץ עוד קינוח.

אורית



3 תגובות:

  1. גילוי נאות (למעשה, לא ממש נאות):
    גם את סלט הפול-אבוקדו-עוף שהכינותי בארוחת אורנה ואלה, הכנתי בעיקר לפי המתכון שמופיע בבצק אלים - http://www.bazekalim.com/2010/02/25/chicken-fava-salad/

    וככל שאני מרפרף יותר באתר של בצק אלים, אני נהנה יותר. מבחינה ויזואלית - דרגות רבות מעל כל מה שרואים בארצנו, בלי צוות הפקה, בלי תאורות וסטייליסטים של מזון, בלי פוזות. שאפו!

    השבמחק
  2. אנונימי2.10.2010, 13:48

    הבוקר שאחרי
    התעוררנו מאוחר יחסית, למרות הצטרפותה של צ'יטה איימתנית למשפחתינו (שהספרות מורה להורידה לפיפי עם שחר)
    אחרי המפגש בליל אמש עם הבצק האלים, אפשר לאמר שיצאנו עם ידינו על העליונה

    חברים יקרים, היה כייף גדול כרגיל!

    לגבי האוכל, נכון שהפעם לא היינו שיא הגורמה, אבל היו בהחלט פנינים ופנינות -

    כיסוני הבשר של לימור, הקינוח המושלם של אורית, האלפחורס של ריקרדו, העדשים הכתומות שבצלאל נתפס מנשנש לכל אורך הערב :-) , והעוף ברימונים שבהחלט ראוי לציון

    לגבי מרק הרימונים והטפיוקה, עדיין לא גיבשתי דעה מוצקה. שהרי איך אפשר לאמר משהו מוצק על טפיוקה ??!

    אז עכשיו, בבוקר שאחרי, אנחנו ניגשים למטבח בקילוח גובר והולך , אחד אחד וכולנו יחד, וטורפים עוגיות נשיקות, שהן תוצר לואי (אם לא לאמר הלואי) של האלפחורס ששם בצד את כל החלבונים.

    האם לזה מתכוונים כשאומרים שלמחרת הארוחה יש הנג אובר?

    פרברים יקרים, תודה על האירוח הנפלא

    ו.... בקרוב ... בשר במדבר :-)))

    נשיקות. לימון

    השבמחק
  3. אה... לימון יקר... ומה עם מרק הפטריות של חגית?

    השבמחק